DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ANTONIEGO SEWIOŁKA W CZUŁOWIE
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
SEKRETARZ SZKOŁY
w wymiarze 1 etatu
- Opis stanowiska:
Prowadzenie sekretariatu Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie, Czułów 188 32-060 Liszki.
- Wymagania niezbędne:
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- posiada co najmniej wykształcenie średnie.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
- biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office i sprawna obsługa poczty elektronicznej,
- sprawna obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość lub gotowość do szybkiego opanowania Systemu Informacji Oświatowej, platform internetowych,
- znajomość zagadnień kadrowo- płacowych, prawa oświatowego, zagadnień z zakresu prawa pracy,
- komunikatywność, samodzielność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.
- Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji i spraw uczniowskich,
- prowadzenie dokumentacji i spraw pracowniczych,
- przygotowywanie korespondencji służbowej, zaświadczeń, dokumentów, zestawień, analiz,
- sprawozdawczość,
- obsługa interesantów,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych w szkole,
- archiwizacja dokumentów,
- prowadzenie poczty przychodzącej i wychodzącej,
- przyjmowanie wpłat,
- bieżąca współpraca z pracownikami i dyrekcją,
- organizacja pracy pracowników administracji i obsługi.
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko pracy związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- stanowisko biurowe wyposażone w komputer, telefon, skaner, kopiarkę, niszczarkę, w pomieszczeniu usytuowanym na parterze szkoły, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca w równoważnym systemie czasu pracy.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
- kserokopia dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru, tj. podpisanie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 r. poz. 922). oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r. poz. 902);
Oświadczenia niezbędne do naboru winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i opisanej ( imię, nazwisko, adres, telefon) kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko sekretarza szkoły” do 30 czerwca 2020, roku w godzinach: 8.00- 15.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie lub przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Antoniego Sewiołka w Czułowie.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data fizycznego wpływu aplikacji do sekretariatu szkoły).
Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.