W drugim okresie w świetlicy nie brakowało różnorodnych aktywności, które pozwalały dzieciom rozwijać swoje zainteresowania, odpoczywać po lekcjach i spędzać czas w przyjaznej atmosferze.
Dzieci brały udział w zajęciach plastycznych, tworząc prace sezonowe i tematyczne, rozwijały kreatywność przy pracach manualnych oraz korzystały z materiałów do układanek i konstrukcji.
Nie zabrakło również zabaw ruchowych na świeżym powietrzu, gier zespołowych i czasu na swobodną zabawę. Wprowadzaliśmy elementy kodowania i nauki przez zabawę z wykorzystaniem interaktywnych narzędzi. Uczniowie mogli sprawdzić się w krótkich quizach, a także wykonywać drobne projekty związane z obserwacją przyrody czy tematyką przyjazną środowisku.
Codzienność świetlicy to nie tylko nauka i rozwój, ale też budowanie relacji, współpraca i chwile odpoczynku. Dziękujemy dzieciom za aktywność i wspólnie spędzony czas.
(Barbara Hebda)